środa, 8 października 2008

Przykazania charmedofana!

Kochani sorry że tak długo nie pisałam ale normalnie nie wiem co się dzieje. Miałam przygotowane 2 posty i jak chciałam je opublikować wyskakiwał jakiś błąd!!! Ale okey próbuję jeszcze raz !!!Do trzech sióstr sztuka!!!

A oto i dekalog charmedo fana (przetłumaczcie sobie z prawdziwym dekalogiem a bardziej zrozumiecie...

1.Żaden inny serial nie będzie ci bliski
2.Przez cały czas nawijaj o czarownicach i ich życiu.
3.Dzień w którym lecą czarodziejki będzie dla ciebie święty.
4.Czcij ludzi którzy w magię wierzą.
5.Nie wątpij w nią
6.Nie zapominaj o niej.
7.Nie olewaj jej.
8.Nie wyżekaj się jej.
9.Nigdy nie myśl o innym serialu tak jak o charmed.
10.Nie zazdrość siostrom księgi- ty też możesz ją mieć!

Znajdziecie go tylko na moim blogu (bo sama go wymyśliłam) więc proszę nie kopiujcie!!! Możecie wymyślić swój własny i przestrzegać go tak jak ten prawdziwy!!!

I TERAZ NEWSY O MNIE I DO WAS.
*KARKA DZIĘKI ZA KOMCIE ZARAZ CI SIĘ ODWDZIĘCZĘ;)
*POZDRO DLA WSZYSTKICH KTÓRZY OGLĄDALI CAMP ROCK (ZAJEBISTY FILMIK
*i NATURALNIE PROSZĘ O KOMENTARZE;)

Brak komentarzy: