niedziela, 5 października 2008

Pakiet O Rose

Kochani charmedomaniacy! Jak zwykle przypominam o konkursie który jest pare notk pod tym postem... 2 soby które się zgłosiły nie dały jeszcze odpowiedzi więc naprawdę proszę... Dziś z tego powodu że nie weim co napisać dam wam pakiecik z rose a w nim:

~Wywiad po zakonczeniu charmed
~Ikonki i avatarki
~ciekawostki
~oraz zdjęcia z dzieciństwa
~Oficjalna stronka

*#!Wywiad po zakończeniu charmed~#*

Rose McGowan, twoje oczy zdają się być trochę mokre, jak wracasz dziś z planu.

McGowan:Wstałam o 5:45 tego ranka. Tak, jestem smutna. Jesteśmy w zaprzeczeniu. To nie był dla nas koniec dopóki nie skończyliśmy finałowego odcinka, dopóki nie mieliśmy imprezy wśród obsady. To było dziwne czytać skrypt ostatniego odcinka. Wtedy jeszcze nie płakałam, lecz czytając jego ostatnie strony docierało do mnie powoli, że to koniec.

Co myślisz o raportach serialu, które anulowano?

McGowan: Jak jest możliwe anulowanie czegoś, co nie istniało? Wszystkie trzy kontakty podniesiono i nic to nie dało, nie ma serialu. Czemu zhańbiono serial w ten sposób? To nie powinno się stać; nie powinno zaistnieć. To był tylko ostatni wkurzający pojedynek, studio nie zaangażowało się w nas. Uważam że to było szczególnie grubiańskie. Byłam naprawdę zirytowana. Zawsze byliśmy brzydkim pasierbem.

Dlaczego nie byłaś producentem, jak Alyssa albo Holly?

McGowan: Kiedy zaproponowano mi to, zapytałam "Czy będę dostawać więcej pieniędzy?" kiedy powiedzieli że nie, odpowiedziałam, "Nie, dziękuję." ... To wszystko mówi o tym jak byłyśmy traktowane. Byłyśmy zakończone powodzeniem, nie mieliśmy wprowadzającego show, i nigdy porządnie nas nie wypromowano.

Czy masz jakiś ulubiony odcinek?

McGowan: Było świetnie kiedy Billy Zane występował w serialu.

Czy masz jakąś wybraną moc, którą chciałabyś mieć w prawdziwym życiu?

McGowan:Chciałabym móc latać.

Wiem, że jesteś oddaną kolekcjonerką pamiątek z Hollywood. Co masz z serialu, a co mogłaś kupić?

McGowan: To zabawne, lecz kiedy zaczęłam pracę w serialu chciałam mieć tylko pieniądze na zrobienie sobie fryzury. Potem kupiłam i sprzedałam trzy domy przez cały czas trwania serialu. Co ważniejsze, wydalam około 150,000 dolarów na weterynarza dla mojego boston terriera, który mógłby umrzeć gdybym nie miała tych pieniędzy.

Jakiego rodzaju reakcje odbierasz od swoich fanów?

McGowan: Fani są wszędzie. Są oni na prawdę różni, od 13 letniej dzieci po 65 letnich emerytów.

*#! Ikonki i avatarki!#*



































*#!Ciekawostki!#*

#Ma 165 cm wzrostu.
#Rose nigdy się nie opala
#Była partnerką Marilyna Mansona. (blee)
#Znakiem rozpoznawczym Rose jest krwisto czerwona szminka i bardzo jasna cera.
#Jest drugim najstarszym dzieckiem wsród 6 rodzeństwa.
#W 2002 roku magazyn Stuff umieścił ją na 39. miejscu na liście "102 najseksowniejszych kobiet świata'.
#Rose jest zapaloną czytelniczką, jedną książkę potrafi przeczytać w trzy godziny.

*#! Zdjęcia z dzieciństwa!#*

Przykro mi ale nie udało mi się znaleść żadnych zdjęć z młodości rose ;( Obiecuję że gdy je gdzieś zobacze natychmiast dodam... Za to na pocieszenie dam wam zdjęcie na którym nasza serialowa paige szaleje :)
























fajne co nie???

KOCHANI JAK ZWYKLE BARDZOO PROSZĘ O KOMENTARZE I ZGŁASZAJCIE SIĘ DO KONKURSU PAMIĘTAJCIE !!200 KOMCIÓW!! I INNE NAGRODY....

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a to komenta jest za to że umieściłaś muj avek na twoim blogu w uniwersalnnej . a ty tęż spłacaj !!