czwartek, 23 października 2008

Notka organizacyjna+ mini konkursik

Hey! Postanowiłam że dziś Notka taka organizacyjna, bo wiele mam wam do przekazania.

1. Powstała Niedawno strona poświęcona Charmed. Co prawda dopiero się rozwija, ale właśnie o to chodzi żebyście pomogli w jej rozkwicie. Wystarczy się zalogować, ja jestem pod nickiem Mithie
<klik>

2. Zapraszam na bloga mojej kumpeli Karki (z boku macie avek) a tu adres <klik>
Co prawda notki często nie są ale trzeba ją motywować do pracy.

3. Ten blog wygrał w moim konkursie główną nagrodę, co prawda cały czas ją spłacam ale nie zniechęcajcie się cały czas możecie brać udział w nim (wiele notek niżej) <klik>

4. Proszę napiszcie mi w komciu czy chcecie abym zmieniła troszkę tematykę bloga! Na To wszystko co mnie interesuje.

5. Mini konkursik: NAPISZ W KOMCIU JAKĄ\JAKIEGO WOKALISTĘ\STKĘ LUBISZ NAJBARDZIEJ I PODAJ ADRES BLOGA. A JA W ZAMIAN:
-DAM CI 10 KOMCIÓW
-NAPISZĘ NOTKĘ O TEJ GWIEŹDZIE
-I ZAREKLAMUJE CIĘ W POŚCIE.
To wszystko na dziś i pamiętajcie:






1 komentarz:

Unknown pisze...

by się przydało jeszcze w miare możliwości więcej zaklęć i więcej wzmianek o demonach