czwartek, 25 września 2008

Mam depresję

Moi drodzy mam totalnego doła! Poprostu... Jestem załamana. Staram sie pisać jak najwięcej i jak najlepiej organizuje konkursy i wymianki komciów, reklamuję się na innych blogach i co? I nic w tym rzecz. Od tak długiego czasu piszę na tym blogu a wy mi nie pozostawiliście żadnego komentarza!!!! Bardzo mi przykro z tego powodu... Ku**a ja się staram jak pojebana a wy to czytacie kopiujecie przeglądacie ale komenta nie zostawiacie... Wiem szaleje ale jeżeli przez najblizż 100 komentarzy i to w przeciągu tygodnia. 100 KOMENTARZY ZA 1 JEDYNEKO KOMCIA NA MOIM BLOGU... PROSZĘ, BŁAGAM JEŻELI TO CZYTASZ ZRÓB TO DLA MNIE...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

super blog jak dla mnie dzięki za komcia na www.moje-magiczne-stado.blog.onet.pl

mam bloga o charmed
www.hcamed-p4-halliwell.bloog.pl
Phoebe95r

Anonimowy pisze...

Odpowiedziałam prawie na wszystkie pytania twierdząco
super test
www.charmed-p4-halliwell.bloog.pl

Phoebe95r