niedziela, 28 września 2008

Juchuuu!

Dzięki! Dzięki! Dzięki!!!!! Wreszcie ktoś dał komenta!!!! A ja w zamian za to dam dzisiaj wam pakiet o Alyssie Milano!!!! Taki sam jak był dawno temu o Holly Marie Combs... Go!!

W pakiecie znajdziecie...
~Wywiadzik na zakończenie charmed
~Duużo ikonek i avatarów
~Ciekawostki
~Zdjęcia z młodości
~i oficjalna stronka


~~Wywiad na zakończenie charmed~~

Ostatni rok był pełen wydarzeń. jakie są twoje ulubione wspomnienia?

Milano:Nie oczekuję zbyt wiele, ponieważ kiedy smutek pełznie po ciele i chce się skłamać jest się na straconej pozycji. Widać to pobudza, ponieważ to jest życie, które jest zmienne, a jutro jest nowy dzień. Jedne drzwi zamykamy, drugie otwieramy, co jest trudną rzeczą. Bycie na planie i spędzanie więcej czasu z ekipą niż z kimś innym i to przez osiem lat powoduje że ona staje się częścią istnienia na komórkowym poziomie.

Jaki wpływ miało to na tworzenie serialu przez te 8 lat?

Milano:Po tym wszystkim co zrobiliśmy przez te 8 lat, myślę, ze oglądam się za siebie przy pewnym rozwidleniu mojego życia. Telewizja była moim drugim domem od 11 roku życia dzięki serialowi "Who's the Boss?" [amerykańska wersja "I kto tu rządzi?"], a w przypadku Charmed było to coś w rodzaju powrotu do rodziny.

Czy jest moc, którą chciałbyś mieć?

Milano:Chciałabym mieć moc leczenia. Ten serial umocnił mój związek wobec magii. Nazwałabym to modlitwą. Tam są inne przekonania, niż te które ja znam teraz.

Użyłaś swojej sławy by pomóc w akcjach charytatywnych, prawda?

Milano:Tak, w 2000 roku przez trzy miesiące mieszkałam w Południowej Afryce, a kiedy powróciłam do domu poszukiwałam miejsca w którym mogłabym nadal kontynuować swoje prace humanitarne. Skontaktowałam się z UNICEF i byłam przez dwa miesiące ambasadorem tej organizacji. To najprawdopodobniej najważniejsza rzecz która mnie motywowała do dalszych działań. Odwiedziłam Angolę, Ekwador, Afrykę dzięki czemu dowiedziałam się w jaki konkretny sposób UNICEF pomaga ludziom. Po powrocie zasugerowałam ludziom z "naszego" UNICEFU aby zwiększyć świadomość ludzi. Chciałam być głosem ludzi którzy nie mieli głosu.

Jaki jest Twój ulubiony odcinek?

Milano:Spodobał mi się epizod z syrenami, lecz lekko przerazała mnie świadomość że większość czasu będę spędzać w wodzie. Moje sutki były podrażnione przez dwa miesiące ponieważ przyklejano do nich klej chirurgiczny. Ale strach przed wodą i przebywanie w oceanie w czymś co skutecznie splotło twoje nogi było znaczniej przerażające... Byłam wściekła na wszystkich, wyzywałam ich od palantów. Jestem z Brooklynu, nie mamy tam basenów, mamy hydranty, więc nurkowanie to bardzo rzadka umiejętność.

Myślisz, że Twoje przyjaźnie przetrwają po zakończeniu serialu?

Milano: Absolutnie. Spodziewam się obserwować jak ich kariery postępują.


~~Ikonki~~





































~~Ciekawostki~~

#Jest wegetarianką.
#
Boi się wody.
#Wystąpiła w reklamach produktów Veet i Proactiv.
#W 2003 roku zajęła 7 miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez magazyn "Star" na najlepsze partie do wzięcia (wśród pań).
#Ma starszą siostrę również aktorkę Core Milano.
#Świadkiem na jej ślubie była Holly Marie Combs.
#Ma 160 cm wzrostu.
#Pierwszy raz wystąpiła na scenie mając 8 lat. Grała w musicalu "Annie" na Broadwayu.

~~Zdjęcia z młodości~~































































~~oficjalna strona~~

!!Tutaj!!

Kochani na dziś to już tyle może jeszcze dzisiaj ogłoszę konkurs... Papatki

Brak komentarzy: