sobota, 8 listopada 2008

Wywiadzik z moim blogiem!

Kochani Pewna dziewczyna zaproponowała mi wywiad. Ona zadawała pytania a ja odpowiadałam. Ta notka będzie właśnie poświęcona temu wywiadowi:


1.Skąd wzięłaś pomysł aby założyć bloga?
PoprostuCharmed: Już wcześniej miałam cztery blogi, ale wszystkie okazały się niewypałem. Dlatego postanowiłam założyć kolejny tym razem przetrwał.... A sam pomysł ściągnęłam od innych.


2.Co najbardziej podoba ci się w blogowaniu?
PoprostuChamed: Myślę że najlepsze jest to że inni ludzie czytają co napiszę i zostawią komentarze. Co prawda komentarzów mam mało, jednak każdy kolejny motywuje mnie od pracy...


3. Czego oczekujesz od innych bloggerów i jaki jest twój ideał bloggera?
PoprostuCharmed: Hmm. Od innych blogerów oczekuję szczególnie żeby pisali mądre rzeczy! (śmiech). W sensie żeby mi się chciało to wszystko co napiszą czytać. A co do ideału, to myślę że musi na serio podchodzić do tego co robi i nigdy się ni poddawać!


4. Co dał ci blog?
PoprostuCharmed: No blog dał mi mnóstwo rzeczy. Po pierwsze: Nauczyłam się kończyć co zaczęłam, trochę poprawiła się u mnie ortografia i szybciej piszę na klawiaturze! Po zatym wzbogaciłam swoją wiedzę o charmed....


5.Czy myślałaś kiedyś o skasowaniu bloga?
PoprostuCharmed: oo tak i dlatego można zobaczyć jedną taką pesymistyczną notkę.... To wszystko przez zazdrość, Koleżanka miała bloga który często był komentowany a na moim nie było żadnego komenta.... Potem przestałam się interesować charmed i myślałam o porzuceniu bloga. Dużo tego było, jednak ostatecznie (ku smutku moich antyfanów) bloga nie zamierzam usuwać!



6.Jak oceniasz swoja grafike, notki, i całą reszte?
PoprostuCharmed: Grafikę wykonała dla mnie pewna dziewczyna i można powiedzieć że jestem z niej zadowolona.... Notki sądzę że nie sa złe, jednak mogłyby się pojawiać częściej. A co do reszty: hmm myślę nad zmianą tematyki bloga, jednak narazie niech pozostanie tak jak jest, Bo jest spox!


Okey to już wszystkie pytania, dzięki za wywiad! ;D
Ja też dziękuję to była dla mnie ogromna przyjemność!
Dla mnie też!

Co sądzicie o tym wywiadzie? Mi się podoba i sądzę że jest przeprowadzony i odpowiedziany na wysokim poziomie! Komentujcie śmiało!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

pierdolisz laska ze glowa boli !! ten wywiad jest totalnie amatorski , glupie pytania i jeszcze glupsze odpowiedzi sformulowane na poziomie pierwsze klasy podstawowki .